onsdag 6 januari 2010

Liksom Lets Dance drar igång med en ny säsong laddar jag inför Ytterligare en ny termin med nya utmaningar men framförallt nya möjligheter.


Tillsammans med er ska jag / vi jobba mer än någonsin med Att Få tillfällen för er Att träffa nya människor, Skapa kontaktnät, få mer Kunskaper, Förberedelser inför Ert nästa Trappsteg, klivet ut från gymnasieskolan och upp till nästa "nivå".

I Lets Dance får man i början av programmen se hur de tävlande kämpar med koreografin till för dem helt okända danserna som tango, slowfox, rumba, paso doble mfl.
På slutet av säsongen virvlar de vant ut på dansgolvet med en helt annan säkerhet, stolthet och kunskap. I finalen visas även deras "FRIA" program upp där de har chansen att visa allt de har lärt sig under säsongen.

Det är Er sista säsong på Lets HP!

Nu är det dags för Ert Fria program eller utmaning - att visa och använda er kunskap.
Att våga ta nya steg som ni Inte Provat förr.
Att se Möjligheterna i hinder.
Att våga ta kontakt med okända människor - och Att se dem som nyheter i ditt kontaktnät.
Att lära dig söka svar och kunskap.

Jag tänker snöra på mig skorna och Börja dansa, jag hoppas Att Ni är med mig - vår uppladdning och resa börjar ........................... . NU!



1 kommentar:

Emelie Loquist sa...

Jag är med :)